Yetenek yönetimi kapsamında tüm çalışanlarımızın potansiyelini en üst seviyeye taşıyacak şekilde kariyer gelişimlerini destekliyoruz.
Lisans mezunu adaylar, şirketimizin işe alım süreçlerine dahil edilmekte olup çalışanlarımızın yüksek lisans ve doktora eğitimlerine devam etmelerine teşvik ediyoruz.
Şirket içi ve topluluk içi rotasyonu destekliyoruz. Çalışanlarımızın teknik uzmanlık ve liderlik alanlarında farklı olabilecek tercihlerine göre gelişimlerine yatırım yapıyoruz.
Eğitim ve Gelişim
Çalışanlarımızın gelişime açık yönlerini belirledikten sonra şirket politikaları ve iş hedefleri paralelinde eğitim ve gelişim planlaması yapıyoruz.Tüm çalışanlarımıza,topluluğumuzun gelişim platformu olan Koç Akademi üzerinden dünyanın en önde gelen üniversiteleri ve eğitim kurumlarına erişim imkanı sunuyoruz.Bunun yanı sıra Çevik Akademi ve Lead markası çerçevesinde liderlik, teknoloji ve çevik metodoloji eğitimlerine katılım fırsatı sağlıyoruz. Oryantasyon ve İşbaşı Eğitim Programları ile işe yeni başlayan çalışanlarımızın pozisyonlarını ilgilendiren süreç ve sistemleri öğrenmelerini sağlıyoruz.
Performans Yönetimi
Koç Diyalog markasıyla devreye aldığımız performans sistemimiz kapsamında yılda 5 kere gelişimi destekleyen diyalog görüşmeleri gerçekleştiriyoruz. Objective ve Key Results (OKR’s) metodolojisiyle canlı ve dinamik hedef yönetimi uyguluyoruz.Performansta iş sonuçlarının yanı sıra iş sonuçlarına nasıl ulaşıldığı boyutlarını değerlendiriyoruz.
Öneri ve Ödül Sistemleri
Yaratıcı, yenilikçi ve değişime açık kurum kültürü ile fark yaratan bir çalışma ortamını geliştirmek amacıyla öneri ve ödül sistemleri uyguluyoruz. Değerlendirmelerin periyodik olarak duyurulmasının ardından, her yıl en iyi öneri ve fikir sahiplerini ödüllendiriyoruz.
İnternet sitemizin sağlanması ve bilgi toplumu hizmetlerinin sunulması için zorunlu çerezler kullanmaktayız. Ayrıca deneyiminizin iyileştirilmesi,
size yönelik reklam/pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi internet sitemizin daha işlevsel kullanılması ve geliştirilebilmesi için performans
analizinin gerçekleştirilmesi kapsamında üçüncü taraf iş ortaklarımızın da erişebileceği çerezler kullanılmak istenmektedir. Zorunlu olmayan
çerezler onay vermediğiniz durumlarda kullanılmayacaktır. Çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizin yurt dışına aktarımına yönelik bilgiler Çerez
Detayları altında sunulmakta olup, tercihlerinize göre kişisel verileriniz yurt dışına aktarılabilecektir. [1]
[2] verilerinizin size yönelik reklam/pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, internet sitesinin daha işlevsel kılınması ve kişiselleştirme (gizlilik
tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla işlenmesini kabul ediyorsanız
“Kabul Et”’i, etmiyorsanız “Reddet”i, Çerez ayarlarını düzenlemek istiyorsanız “Çerez Tercihlerimi Yönet” ibaresini seçiniz.
Bizim ve üçüncü taraf iş ortaklarımızın kullandığı çerezlere ve bu çerezlere ilişkin tercih haklarına ilişkin detaylı bilgiler için
Çerez Aydınlatma Metnini [3] inceleyebilirsiniz.
Çerez Tercihleri Yönetimi
Zorunlu Çerezler
Belli çerezlerin kullanımı Sitemizin doğru biçimde çalışması için zorunludur. Kullanıcı hesabı oluşturmanıza, giriş yapmanıza ve web sitemizde gezinti yapmanıza olanak sağlar. Bu tür çerezlerin kullanılmasına izin vermezseniz
www.kocfinans.com.tr’yi
ve bu siteden yönlendirilen diğer siteleri çeşitli alanlarını kullanamayabilirsiniz. Kalıcı çerezler tarayıcı veya uygulamayı kapattıktan sonra bilgisayarınızda veya mobil cihazınızda kalır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak için kullanılır.
Performans ve Analitik Çerezleri
Ziyaretçilerin web siteleri ve uygulamalardaki genel çalışmasını geliştirmek için web siteleri ve uygulamaları (onlar izlenen sayfalar, ziyaretin ortalama süresi, vs.) nasıl kullandığınız hakkında bilgi toplamak için kullanılır.
Kişiselleştirilmiş Reklam Çerezleri
Sizlere Sitemizde veya Sitemiz haricindeki mecralarda ürün ve hizmet tanıtımını yapmak için çerezler kullanıyoruz. Ayrıca bazı iş ortaklarımızla sizlere Sitemiz dâhilinde veya dışında reklam ve tanıtım yapmak için iş birliğine gidebiliriz. Bu çerezlerin amacı, ilgili ve kişiselleştirilmiş reklamları göstermek, gösterilen reklam sayısını sınırlamak, reklam kampanyasının etkinliğini ölçmek, ziyaret tercihlerinizi hatırlamaktır.